نکونام: باید هوشیار باشیم بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد بونجاح در لیگ عربستان ۱۱ بازیکن پرسپولیس برای بازی با استقلال مشخص شدند
سرخط خبرها

صمدی: فدراسیون والیبال شهامت داشته باشد و اشتباه خود را قبول کند

  • کد خبر: ۱۹۸۵۹۱
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
صمدی: فدراسیون والیبال شهامت داشته باشد و اشتباه خود را قبول کند
سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: فدراسیون والیبال باید شهامت داشته باشد و اشتباه خود در وضع قانون منع جذب بازیکن در نیم فصل را قبول کند.

حامد صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت مصدومیت پوریا یلی عنوان کرد: یلی ۲ روز قبل از بازی با شهرداری گنبد به علت پیچ خوردگی پایش دچار مصدومیت شد، اما خداراشکر مصدومیت یلی جدی نیست و او را فقط در ۲ بازی در اختیار نداریم.

وی افزود: در دیدار با شهرداری گنبد، محمد هشتوار را هم در اختیار نداشتیم. هشتوار را تا کنون در اختیار نداشته‌ایم و در پست پشت خط زن به کل به مشکل خورده‌ایم. باید وضعیت محمد هشتوار برای بازی با هورسان را بررسی کنیم. اگر وضعیت خوبی داشته باشد می‌توانیم از او مقابل هورسان استفاده کنیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد در خصوص انتقادش به قانون منع جذب بازیکن در نیم فصل لیگ برتر والیبال تصریح کرد: یک قانون جدید در جلسه قرعه کشی لیگ برتر وضع کردند که امسال در تعطیلات نیم فصل نمی‌توانیم بازیکنی جذب کرده و یا بازیکنی از لیست خود خارج کنیم. ما اعتراض کتبی خود پیرامون این قانون را به فدراسیون والیبال اعلام کرده‌ایم، سایر تیم‌ها نیز اعتراض کرده‌اند، اما فدراسیون والیبال در حال حاضر بلاتکلیف است و نمی‌تواند تصمیم درستی در این خصوص بگیرد!

صمدی بیان کرد: در فصل گذشته نیز در روز قرعه کشی قوانینی وضع کردند، اما در ادامه فصل قوانین خود را تغییر دادند. ممکن است یک قانون برای تیم‌ها مشکلاتی به وجود آورده و اشتباه از آب در بیاید. در حال حاضر تیم شهرداری گنبد هم چند بازیکن مصدوم دارد و نسبت به این قانون معترض شده است. این تیم هوادار دارد و هزینه کرده و شاید بودجه‌ای هم برای جذب بازیکن خارجی نداشته باشد، آن وقت تکلیف این تیم چه می‌شود؟

وی ادامه داد: یک سری از تیم‌ها در ابتدای فصل پیش‌بینی اتفاقات در طول فصل را نمی‌کنند. در جریان بازی‌ها برخی تیم‌ها با مصدومیت بازیکنان خود مواجه می‌شوند و نیاز به تقویت دارند. فدراسیون والیبال باید آنقدر شهامت داشته باشد که اشتباه قانون خود را قبول کند. در لیگ دسته یک هم همین قانون را وضع کرده بودند، اما در ادامه فصل قانون را تغییر دادند. این موضوع یک ایراد است و تیم‌ها نیاز به تقویت دارند. تیم فولاد سیرجان که تا دندان مسلح است نیاز به یک بازیکن در پست پشت خط زن دارد، منتها این تیم بودجه خوبی دارد و از بازیکن خارجی استفاده می‌کند، منتها تیم‌هایی که بودجه زیادی ندارند باید چه کاری انجام دهند؟ باید بسوزند و بسازند!

صمدی در خصوص جذب بازیکن برای تیمش در خصوص تغییر قانون فدراسیون والیبال گفت: قطعا بازیکن جذب خواهیم کرد. وقتی قانون منع جذب بازیکن در نیم فصل را تغییر دهند، یک سری از بازیکنان از باشگاه خود آزاد خواهند شد. باشگاه‌هایی که نیاز به جذب بازیکن دارند می‌توانند این بازیکنان را جذب کنند.

وی در خصوص مصدومان تیمش در دیدار برابر هورسان رامسر خاطرنشان کرد: پوریا یلی، محمدهشتوار، محمد غفاریان و علی غفاریان را در اختیار نداریم، اما تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا نتیجه خوبی مقابل هورسان کسب کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->